torsdag 5 juni 2008

barn och ellos...

igår när vi gick till parken i stan för att ha picknick så sa min kära sambo medans han kånka på kylväska och filt "nu är det bara barnvagnen som saknas" och sen log han.

Har ni sett att alla är gravida nu, det är som dom krupit upp ur sina små hål i marken för visa sina magar. Sitter man någonstans där det passerar mycket folk så passerar det minst en gravid i minuten, jag lovar.

Sen framåt november-december när vi ska lukta och klämma på bebis, och inte vara en bebis utan två. En i torsby och en i storfors, då tror jag sen att det kommer vara svårt att hålla sitt förstånd kvar, då vill man nog bara spola ner alla minipiller i toaletten och sätta igång och producera.

Appropå nått helt annat så hatar jag Ellos, jag tror inte dom vill ha kunder, helt seriöst. Det finns väl ingen internetsida som krånglar lika mycket som den. Alltid när man kommer mot slutet står det "error" eller så hänger sig allt och man får börja om igen. Nu gick det inte att logga in och sen finns det ingen mailadress som man kan maila till att fråga utan man måste ringa och sitta i telefonkö. Jag ger upp, jag tänker inte beställa ett skit. Hör ni det ellos? JAG TÄNKER INTE BESTÄLLA ETT SKIT NÄR NI HÅLLER PÅ SÅ HÄR!!!!

Inga kommentarer: