torsdag 19 juni 2008

drömmen om paradiset

inatt drömde jag att jag va på väg till costa rica, det va jag, mamma och Bosse. Vi åkte kryssningsfartyg dit, me på vägen stanna vi på porto rica, det va en liten ö med ett skjul där det serverades lunch, men det va hemskt lång kö till toan. På kryssningsfartyget verkade dom dessutom gömt alla toaletter, letade hela tiden efter en. Sen visade det sig att min gamla klasskamrat S var med på samma resa. Sen blev jag hemskt orolig för katten men då va helt plötsligt jimmy där och sa att allt va lungt och jag behövde inte oroa mig. Sen hade jag dessutom glömt min adressbok hemma. Jag tänkte när jag var på fartyget att så fort jag är framme i costa rica så ska jag leta upp ett internetcafe för det här måste jag blogga om.

Man är ju inte klok när man drömmer om att man måste blogga.

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

du är fan dum i huvudet när du drömmer om bloggandet =)

..Carl-Astrid sa...

nu tycker ja du va lite väl hård...

det visar bara att jag tar det på allvar