söndag 1 juni 2008

En lista idag igen

Denna har jag snott av Sara =)

Senaste impulsköp: byxorna jag köpte i fredags som jag inte kaan bestäma om dom är fina eller tantiga

Om du var en blomma: maskros så klart.... man måste va ganska smart för att se skönheten

Pryl du inte kan vara utan: mobilen

Lyx är?: frukost på sängen, det är dock inget ja fått senaste 10 åren

Tidningar du prenumererar på: inte en endaste en

Vad gör dej förbannad: oj svår fråga... just nu blir jag upprörd när jag läser i min bok om könsstympning

Du gör med 100 upphittade kronor: blir skitglad!!! Sen stoppar jag dom i plånboken och sen används dom till det dom behövs till

När grät du senast: idag

Mjukt eller hårt: mjukt måste jag nog svara

Kram eller puss?: oj jag kan nog inte leva utan nått av det

Hyrfilm eller bio?: hyrfilm

Natt eller dag?: oj va svårt, nä ja kan inte svara

Rakad eller orakad?: övredelen orakad, nedre rakad på killar alltså =P

Popsnöre eller sportfåne?: inget av det

Kaffe eller te?: Kaffe så klart.. med mjölk

Bakispizza eller bakischirre?: bakispizza

Förfest eller efterfest? : inget av det

Engångssex eller engångstallrik?: eh störd fråga

Yngre eller äldre?: ne men ja vet inte

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? : absolut inte

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?: Ja det kan jag..

Finns det någon du ogillar starkt?: helt klart

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?: jag kan inte lösa dom men ja är knappast rädd för dom..

Om någon trycker ner dig, vad gör du då?: Blir nog ledsen men jag skiter nog i det i längden

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?: Jag vill gärna klara mig själv men tillsist brukar jag få be om hjälp i vissa fall..

Är du svartsjuk?: tyvärr

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?: hmm svårt... liksvepare eller en som jobbar i krematorium..

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?: självklart

Vad är det första du tänker på när du vaknar?: måste jag gå upp idag eller kan jag somna om?

Är du troende?: ja men jag vette fan vad jag tror på

Tycker du om stearinljus?: ja det är väl fint

När blir man vuxen?: För mig kändes det som när jag flyttade ihop med jimmy. Både sambo och bostadsrätt. När man har en annan människa att ta hänsyn till i sin vardag.

Hav eller sjö?: vatten som vatten

Vad har du för väckarklocka?: Min mobil

Hur ofta klipper du tånaglarna?: oj lite då och då.. intelligent svar jag vet

Har du betalat månadens räkningar?: ja då det har jag. men det var inte så mycket

Använder du hudlotion?: nej jag är så slarvig med det och jag skäms för mig själv

Tycker du om Dr Pepper?: det smakar ju tvål. hur kan nån gilla det?

Äpple eller Päron?: så trött på båda just nu men päron är något godare

Äter du fiskbullar?: Gött, göttigött gött!!!!

När klippte du dig senast?: eh jag skäms nu igen, men det va väl strax innan alla hjärtans dag har jag för mig.

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? : Donken äger!!

Platt eller vanlig dataskärm?: jag har ju bärbar...

Vad har du för mobiltelefon?: The Sony Ericsson nånting.. =)

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?: min sambo dammsuger och han är dammallergiker så det tror jag han gjorde

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?: väldig oreda

Har du blivit sövd någon gång?: Nej

Lever din mormor?: jajamensan jag va där idag och jag fick en jeanskjol av henne

Har du varit med på TV?: Har varit med i lokaltv i söderhamn två gånger. En gång som "småstjärna" och en gång i nått spel jag förlora

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?: borsta tänderna

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?: jo då det gör jag allt

Beskriv din humor: björn gustavsson

1 kommentar:

Maggan sa...

Dr Pepper är gott och fiskbullar är blääää ;p