torsdag 26 juni 2008

Shohooo

Tanten jag mailat med har varit helt i nattmössan har det visat sig!!!

Jag har kommit in på skolan!!!!!!!!!!

Skolan början 18 augusti och inget annat. Jag är så glad. Mitt sommarshema räcker till 17, så det blir ingen rast och ingen ro men vad spelar det för roll, vila kan jag göra i graven (gud va töntigt sagt)

Jag är alltså antagen till dom 6 grundkurserna, men 2 av dom läste jag på gymnasiet och 3 av dom kan jag validera i. Det är bara Etik och moral jag behöver läsa hela. Sen ska man ju välja en massa tillval och jag vet ju att jag kommer bli tokig då. Vill läsa sjukvård, handikappomsorg och en massa mer. Sen ska det bli så kul med praktik. Jag är glad helt enkelt nu!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Congrats congrats congrats!!

Carro the one and only sa...

Grattis vännen

Emma sa...

Vad kul! Grattis Lisa!

Maggan sa...

Grattis!!! Va kul!! Det kommer att gå strålande för dej! Jag är glad för din skull.