söndag 29 juni 2008

Helgen....

här skulle man ha en ledig fyradagars helg men vad händer. I torsdags var jag ledig, sen jobbade jag natten mellan fredag och lördag (18-04) och sen resurs idag (7-12). Men extra pengar är alltid trevligt...


Jag tror jag blivit tant, jag kan sitta i timmar på min fantastiska balkong, i min solstol och läsa. Jimmy tycker jag är hemskt tråkig. Idag uppvägde jag tantigheten med en sockerdricka direkt ur glasflaskan med ett rosa sugrör.

Igår kväll var vi ute och åt, det blev libanesisk efter mycket om och men. Mycket gott, vi åt grillmix med bulgur, ris och nån röra. Efteråt ångra vi oss att vi inte tog meze för det såg så gott ut för dom som åt det. Men det kommer ju fler gånger. När vi kom hem sen åt vi varsit berg med glass, maränger, nougatsås och bananer till en film jag längtat länge efter att se. Måste tilläga att min älskade sambo hade en ny militärgrön skjorta på sig igår och han var så jävla snygg. Har tagit en bra bild på han, jag lägger upp den sen fast jag nog inte får.. hihi

Inga kommentarer: