onsdag 14 februari 2007

Alla hjärtans dag...

ensam och övergiven...
Jag har faktiskt fått rosor idag.. tre stycken råsa av Carro.. tack gumman.
Älskar dig, vännen.

tänkte att jag skulle säga till mamma idag när ja ringde henne att jag älskar henne men ja klara inte av det.. så det blev inte så tänkte sen skriva det i sms men så glömde jag det och nu är det alldeles för sent för det.

Idag är det onsdag men andra ord vägning. Kändes som vågen hånskratta åt mig, hade det bara varit ett hg till hade ja varit under den där gränsen. Men ändå 0,9 kg ner på en vecka och då har ja fuskat flera gånger och unnat mig saker. Har tränat en timme idag, kändes lite lite men Anna va trött och ville hem. Ska köra en timmes spinning innan jobbet på fredag tänkte jag då kan man sitta med mp3spelaren så man får bra musik denna gång. Idag träna vi till lugna favoriter inte så lätt att komma igång då och köra hårt. Fundera på om jag ska mäta midjan men jag vågar inte det får bli nästa vecka. En kvinna ska ha 88 cm i midjan för att inte vara hälsoskadligt överviktiga.. Det känns jo som ett hån hur ska jag kunna bli så smal.

Hoppas snyggingen som jobbar natt hos oss jobbar på fredag man kanske ska fixa sig lite innan man går o lämnar rapport bara ifall att. Vifta lite extra på ögonfransarna. Han är egentligen för smal men han är så charmig.

Nej nu ska ja byta lakarn i sängen och sen ska ja lägga mig i mina nya rena lakarn. Känns så extremt skönt, även om det känns jobbigt o byta men det är helt klart värt det.
Pussigull i love u all (lämna kommentar annars får ni spö)

2 kommentarer:

skrutten84 sa...

Jag fick piskan idag eller riset.... sparken...

Anonym sa...

nä men jag vill inte ha spö på lördag så jag får väl skriva nåt!!! jag och mitt vinglas hälsar så mkt att alla käras jävla dag suuuuuger!!! Hoppas vi ses på lördag :D