fredag 2 februari 2007

Funderingar...

Onanera mera, så blir vi inte flera
Sagt av Joel
Har funderat lite...
blir man verkligen lyckligare av att va smal? det känns som man skyller på det, om jag bara går ner i vikt kommer ja hitta nån som älskar mig, om jag bara går ner i vikt kommer jag bli så snygg osv.. men vill man ha en kille som inte tycker man är vacker med sina extra kilon? vill man nått yttlig mansgris?
Min nya livsstil går för övrigt bra... har inte köpt läsk eller godis en endaste gång, igår när ja myste med oliver åt vi popcorn o ja drack MER utan tillsatt socker. Jag tror om jag bara blir av med mitt hetsätande av godis o läsk o bakverk m.m så blir allt bättre.. för det är faktiskt en ätstörning att man måste ha sånt hemma. Kan erkäna att jag haft mina perioder då jag hetsätit och sen spytt flera gånger per dag, 7 dar i veckan. Det är som att om man spyr så är det oki igen att äta godis men sen blir det förmycket igen och då måste man spy igen.
Just nu känner jag iaf att jag mår bra, jag måste inte ha nått o tugga på om jag ser på tv.. Och ett glas kallt vatten är faktiskt väldigt svårslaget måste jag säga.
Vi får se om det ger några resultat men det måste det väl känns det som!
Sen måste jag bara säga en sak och det är att jag älskar alla mina vänner, framförallt Carro, Sara och Gulliz. Och jag tycker så hemskt mycket om mina kära arbetskamrater speciellt Eva, Ann-Charlotte, Aleksandra och Marie.
Och jag tror ja har världens bästa familj inkulsive alla extra som har tillkommit på slutet... =P

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va bra du e!!! den där ursäkten att om jag bara går ner i vikt så kommer nån kille älska mig....BULL SHIT!!! dom ska fan älska en för den man e..... kunnde inte ha sagt de bättre själv...