måndag 26 februari 2007

Intressen? Nej

det slog mig i helgen av en viss anledning, att jag inte har några intressen! Det är helt otroligt.. varför har ja inte det?? Jag måste skaffa mig det.. Jag vill lära mig dräja det vore kul. Annars vet ja inte alla som har nån bra hobby kan ju höra av sig till mig. Men jag har för lite tålamod för att göra en pärlplatta av kalleskaviar gubben eller att bygga en förstärkare. Det måste vara nått meningsfullt. Anna tyckte iofs att ja skulle spela innebandy med henne men det verkar jobbigt.. måste ja ju köpa riktiga träningsskor och be pappa om en ny klubba, undrar var min gamla tagit vägen?? Nej jag får köpa en bok om nått meningsfullt imorn som kan bli min hobby. Akvarium verkar hitills som det bästa förslaget. Men jag ska tänka lite till...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men har jag några intressen då? Ja förutom salamikorvar.