måndag 19 februari 2007

vita bönor...

Det blir fest hos mig den andra mars. Sara, Malin och Linda kommer. Vi ska dricka vin och äta oliver, fetaost, hårost (sara ville det), salami och bröd. Vi ska komma på mer sen. Så fråga jag Sara vad Linda gillar och hon svarar "hon äter allt till och med vita bönor i tomatsås" som om det skulle vara nått fel med det. Bara därför har jag köpt två burkar vita bönor i tomatsås idag bara för att sympatisera med Linda och verkligen påpeka att det är verkligen inget fel med vita bönor alls.

Gud vad gott det är med stekt falukorv. Man tänker på det som ganska äckligt men det va ju skit gott ju. det ska ja ha i matlådan imorn med.

Åh vad jag längtar till den andra mars, först ska jag och Sara på IKEA. vi ska träffas i jakobsberg sen ska vi shoppa loss sen ska vi åka hem. Fixa här hemma, handla salami mycket viktigt att Sara va med då tydligen sen ska vi hämta Linda och Malin vid pendeln, i den lilla röda bilen.. Den är så snäll.. =)))

Nu ska ja göra nått vettigt typ se på tv.. ev plugga lite.. puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli så skoj! Och jag mår illa av tanken på hårost...iiiiisch!

Anonym sa...

måste bara hälsa sara att hon e ett riktigt superas!!!! vita bönor e gott men tro mig jag ahr ätit de 1 gång sen ajg flyttade hemifrån så de e ju inte direkt nåt jag äter jämt.....men ja, jag äter allt, utom kåldolmar typ!!