onsdag 7 februari 2007

här är jag....

.. jag sitter här med porrmaskplåster på näsan, hakan och pannan. Har precis duschat o skrubbat hela min kropp med pealing och sen tvättat håret och masserat hårbotten.. ska smörja in hela mig snart o lägga mig..

såg att jag gjort fel igår med min lista ja har hånglat med nån av samma kön men hade missat att göra rätt där.

vem vill bli min valentin?? inte sara iaf nä för hon skulle gulla med sin mamma. =P tönt!
vem gullar med sin mamma på alla hjärtans dag? jo Sara!! Tror ja ska vifta på ögonfransarna mot Gnestahållet kanske.. ;)

Men jag ska va snäll mot henne hon ska ju hålla mig i handen när ja ska pierca mig.. =S och så vill jag äta på MAX med Sara.

jag har ett bra tips på nyttigt (hyfsat) och god efterrätt. Man tar fruktsallad o hackad mörkchoklad och så tar man light glass till det. muma...
har vägt mig idag, det va inte bra bara 4hg ner usch usch. men jag ska träna på fredag även fast Ann-Charlotte svek, men jag fick med mig Carolin. Det va bra ja vill inte träna själv. Men jag ska gå med AnnaPannaSviskon nån dag med.

Nu får det räcka för idag.. lisa måste tänka på morgondagen: plugg och prov....

pussigulll i love u all....

2 kommentarer:

Anonym sa...

vifta på du med ögonfransarna hehe

..Carl-Astrid sa...

ja men det hade ja ju inget för *sur*