måndag 12 februari 2007

Chick's whit dick's

här sitter jag hemma hos sara på stört kalas. Vi har ätit avokadoröra med räkor, rostat bröd, kroketter, bearnaisesås, stuvade makaroner, köttbullar, majs, grädde, chokladsås, lax, romsås, tomater, vindruvor, kiwi, brieost, godis, dajm, glass och champinjonsoppa.
dom 19 saker som Malin tycker bäst om, eftersom malin fyller 19. mycket trevligt min uppgift tills imorn är att tänka ut dom 21 bästa grejjer jag gillar..
lite citat från kvällen:

Lisa berättar om en snygg kille på sitt jobb. Malin frågar hur gammal han va och jag svarar att han va i min ålder "va så ung och redan intagen!"

Malin häller saft i Saras urringning "Nu kan du ju sli... torka upp det!" (Malin)

Jag gjorde nått bra mins inte vad och Sara skulle försöka va snäll..."åh you are such childern whore"

Jag berättar om en f*tta jag aldrig träffat som har berättat hur ful och fet och ointellegent jag är. Malin säger "har hon inte träffat dig då kan hon ju inte säga så, men det kan ju vi"

Egentligen är omöjligt att samla citat efter som Malin ALLTID glömmer tänka innan hon pratar.
Så har vi skrivit våra mobilnummer på ballonger, Sara hade sönder sin och jag och Malin kasta ut våra från balkongen. hehe tänk om nån ringer.. =S Gode Gud hjälp mig!!!! Sara är sån fegis, jag trodde iofs inte att hon skulle kasta ut den heller.

pussigull

Inga kommentarer: