torsdag 15 februari 2007

Skit dag

vakna med asont i ryggen idag fick ta värktabletter för att ta mig upp ur sängen typ. Sen har ja tvättat o haft ont hela dan.. Va i skolan sen.
Då fick vi veta att han som sköt ihjäl en kille i Nyköping igår är från bålsta och skulle gått i vår mattegrupp, rektorn hade lämnat ut våran närvarorapport till expressen för det är ett offentligt papper han måste ju. Vi prata om det lite i skolan men vi sa att dom kommer väl inte ringa oss. Jo då innan jag ens hunnit hem ringde dom från expressen och fråga om jag kände Joakim. Men jag känner ingen joakim vet inte ens hur han ser ut så det så. Men känns lite konstigt att man egentligen skulle ha sutit i samma klassrum som honom varje torsdag.

Jag tänkte på min rygg förut idag. Seriöst jag är 20 och har dålig rygg. Jag vill ju bli ambulanssjuksköterska då innebär ju det massa tunga lyft m.m. kan inte jag bli det nu på grund av min dåliga rygg. Känns ju rätt ruttet faktiskt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och äta choklad o tycka synd om mig själv. Jag skiter i att ja försöker gå ner i vikt ja måste ha choklad när ja mår dåligt.. Jag tror helt klart att choklad kan bota dåliga ryggar.

Kom ihåg att titta på kalla fakta ikväll 20.30 på tv4.. det handlar om Bålsta!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Scary shit som sagt!

Åhhhhhhh vad jag blev sugen på choklaaaaaaaaaaaaaaaad!

Varför Bålsta på kalla fakta?