fredag 16 februari 2007

Världens töntigaste bilförare!!

Det är jag det!!! sitter och tokler när jag kör!!! så skoj så.. va hemma 21.02 idag när ja sluta nio är inte det bra underligt, fan vad ja måste kört fort heheh ne då.. men jag kan nog vänja mig fort med att ha bil inga problem..
Va o träna imorse, 50 minuter spinning faktiskt väldigt skönt innan jobbet så där. Ska göra det imorn med fick låna kortet över helgen. får se om ja kör nått på söndag med, innan ja ska åka till mormor kanske. jag cykla iaf lite mer än 2,5 mil idag då. Rätt imponerad av mig själv. man känner skillnad av viktminskningen. Specielt på ryggen där kunde man typ hålla i fläsket får inte nu längre man får inget riktigt tag.. haha vad muppad det lät.. Fan vad det är svårt o skriva med en katt som lutar sig allt han kan mot armen. Nej nu blir det dusch o sen lite aprikoser kanske... vore gott...
pussigull

Inga kommentarer: