lördag 24 februari 2007

Mindre fläsk...

kl: 19.03
Har gått ner 1,6 kg till.. känns bra.. Har gått ner sammanlagt 2,9 kg nu sen den 31/1 det låter ganska lite men det är inte så lång tid heller, får öka farten nu iaf.
Kom på att egentligen skulle man gått till vårdcentralen och tagit en massa prover innan bara för kunna se hälsoskillnaden.. Nu ska jag iaf testa mig själv, det gjorde dom i dom här bantningsshowerna tjockisholmen och allt vad dom hette. Man skulle göra så många situps man kunde och hur många pushups man kunde.. Jag brukar kunna göra en halv pushup haha. Situps dessto fler. Jag åter kommer strax ska kräla lite på golvet nu.
________________________
kl: 19.07
50 situps sen dog jag usch usch... herregud..
4 pushups men det va med knäna i (men det är så sjukt tungt ju)
Det här måste ju helt klart bli bättre.. Ska kolla det med puls och grejer iofs vet ja inte vad man ska ha som vilopuls och sånt och sen vet jag inte hur pulsmättaren funkar heller.

Jag vet att min blogg har utvecklats till min dagbok över min viktminskning inte alls meningen att va tråkig, jag ska hitta på nått roligare och skriva om imorn jag lovar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det heter armhävningar.

..Carl-Astrid sa...

nej