fredag 9 februari 2007

Pendeltågsfunderingar...

åh va med fjortistjejer det va på tåget.. man blir ju trött bara av att lyssna på dom.. "hallå, ska du ta det lugnt en fredagkväll, är du riktigt sann?!?!" "åh så va han aspackad o sååå säger han ja känner för att våldta nån ikväll, o vi ba du e ju ba störd" åh varför stänger ja inte av öronen bara??

såg en söt kille på perongen, han hade jätte fint ansiktet men han va sååå kort! tänk va jobbigt det måste va att va kille och kort. han kanske va till min axel. mycket osexigt måste fråga någon hur lång han är... viktigt fråga... (ytlig jag är)

idag har jag varit o tränat vi får väl se hur mycket träningsvärt jag har imorn, hehe... men måste fixa en skiva till nästa gång jag är där... usel musik där..

idag har mamma och jag varit på bio, vi såg the Queen den va helt oki. Vad som däremot är mindre oki är vad ja ätit idag fy lisa.. Vi åt kinamat till middag friterat ju och sen blev det cola och godis till filmen... usch ja e lite ledsen på mig själv nu. Skärpning imorn. Funderar på att köpa kebabsallad till lunch/middag imorn. Det vore gott...

På onsdag är det alla hjärtans dag (alla stjärtars dag) den är till för att alla oss oälskade ensama singlar ska känna oss ännu mer oälskade så ska vi köpa choklad till oss själva och sitta hemma o gråta "ingen vill haaa miiiig" tack för den fina traditionen, inte lär ja få nått kort, ingen ros, ingen choklad om ja inte köper till mig själv vill ja säga...

Nu får det räcka nu ska ja dricka en liter vatten typ, känner mig lite uttorkad sen ska ja slänga mig i sängen o se Jordan rättsläkare och sen sova... ska upp fem imorn..

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det var synd att ja skulle jobba då.

puss o kram