torsdag 1 mars 2007

Sjuk...

jag har feber, kan ingen komma och ta hand om mig?? Fan vad jag är ensam.

Imorn blir det IKEA!!! ska iaf köpa pinnvävsjalusier, krukor och matlådor sen får vi se vad mer det blir. Ska till skopunkten o köpa nya arbetsskor och så ska jag köpa en grej till jobbet.

varför bryr man sig för mycket om folk man inte ska bry sig om?? Man kanske är född så...

Bossie fyller 18 idag och blir därmed vuxen.. "jaha så nu är han stor!" (minna) Och han varit och mönstrat med. Han är ju så liten han kan ju inte göra lumpen! Jag har köpt Bonniers stora kokbok till han, ja menar nån gång ska han väl flytta hemifrån och då måste han ju äta.

Mitt intresseproblem har inte löst sig än. A-C kom ju med massa kloka idéer. "du har väl intressen, ditt jobb, att träna, att va barnvakt" Jag är ledsen att säga men alla dom sakerna gör ja för ja måste mitt främsta intresse är faktiskt inte att torka gamla tanter i rumpan!

Nämen nu logga ju min favorit Sara in på msn nu har ja inte tid med det här.. pussigull

1 kommentar:

Anonym sa...

Ihi! :D