lördag 3 mars 2007

dagens skador...

en spik i foten (inte så djupt men det va så jobbigt att behöva dra ut den själv, samtidigt som sara tjata om nått program), huvudvärk (glömde att äta) och så stack ja mig i tummen när ja gjorde rent ventilations mojängen (då övervägde jag att åka o ta stelkrampsspruta för den va så vidrig)
Jag har med andra ord städat idag=P svårt att göra det skadefritt men nu är det så fint här.. skulle bara behöva byta lite lampor i "köket" lysröret har fått epilepsi och lampan i taket har varit död länge. Har köpt ett lysrör men ja fick inte loss det gamla.. Taklampan har ja gett upp.

Kan nån skriva en låt till mig?? jag vill så gärna vad med i melodifestivalen kan typ alla låtar utantill.. Sannas är bäst... Vågar du, vågar jag... Nu fick jag ont i armen också.

Nästa lördag är det final, skulle gärna ha sällskap då. Spelar ingen roll om det är en flumunge typ Sara eller om det är en mysig dejt med en kramgo pojk. Men nån vill ja ha, Gunnars schalgerintresse är ganska ljumet.

Tack för igår tjejer.. Det va så skoj så men det kändes som årets längsta dag. Gick hemifrån 9 och kom hem 00.30 ungefär. Blev lite kär i Viola och Jasmin (kattungar), jag insåg att Gunnar inte är så liten som ja tror han är. Han är ju en jätte i jämförelse. Jag vill ha en kisselimissbebis.

Ska duscha och lägga mig, ska läsa lite i min braiga bok. Är så trött nu. Ska på kalas imorn i Gurra, hoppas vi får stek med alla tillbehör då kommer ja nog säga nått ja typ aldrig sagt.. Jag kommer säga till min mamma att ja älskar henne. Det kan ja lova!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mer såna här inlägg it was fuuuuuuuun! :D

Anonym sa...

jag e oxå lite kär i jasmin och viola....mina älsklings bäbisar!!! Igår så badade viola i toaletten....hon blev jätteblöt :D