tisdag 20 mars 2007

Låt bli Knut!!!!!

idag på vägen hem gick ja som vanligt o lyssna på musik o drömde mig bort så helt plötsligt "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en krokodil!!!" jag tror ja hoppa fem meter minst.. "jaha det va en gren" hoppas verkligen ingen såg mig!!! alltså ja tror ja måste kolla mitt psyke...

Idag har ja varit på folktandvården, hela dan och då menar ja hela dan. Jag börja jobba nio klockan tio skulle den första va där.. sen skulle nästa dit tio i elva, den sista va klockan 15. Jag har upptäckt ett mönster när man va barn fick man vänta jämt och när man går med mina gummor får man alltid vänta.. Dom prioriterar dom som betalar för gå dit helt enkelt.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1026059,00.html
om nån dödar Knut då dödar ja den som dödade Knut! jag kan adoptera honom om det ska va så.

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

Men vännen du får någ kolla din syn, ja tror inte ja har skrattat så för någon förut du är helt otrolig hihi kraaaaam

Anonym sa...

Jag håller fullständigt med dig om Knut! Helt sjuuukt!!!!!