lördag 10 mars 2007

egentligen är det mig jag är mest less på av alla. Varför är jag så jävla jobbig mot mig själv för?? Jag ställer till det för mig själv.
Det vore väl enklast o hålla sig till dom vanliga killarna. Dom ringer när dom är kåta, man vet att det aldrig kommer kunna bli sannkärlek för dom har inte känslor, dom förstår inte när dom sårar efter dom inte förstår att dom kan göra nån ledsen.
Det känns skit när man är där men det är fan bättre än det här!
Det bästa vore ändå att glömma och gå vidare, och det är det jag satsar på nu.

Jag saknar en viss person just nu, han man alltid prata med om allt som man även bråka med och så hata vi varandra ett tag. Man ringde när man va nere och pratade ut och sen kändes allt lite bättre på något vis. Kom hem nu! Du har varit borta alldeles för länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

va du full när du skrev de där?? känns som om de e lite konstiga stavningar och så sent oxå....hum.... men asså killar e jävla as...verkligen jävla as...lär mitt senaste inlägg ;)

Anonym sa...

Åh alla verkar så deppiga, även jag. Det är ju vår för fan, ska vi inte vara happy happy?