fredag 9 mars 2007

djupa tankar.....

  • När man köper lösgodis köper man ju bara sina favoritsorter varför blir det ändå bara äckliga kvar på slutet? Det där är bara ett mysterium.
  • Vad är min uppgift på jorden? det kan man verkligen undra! jag vet faktiskt inte men min gylleneplan är att jorden ska va ett lite bättre ställe än det va innan jag föddes! Jag förstår väl att det inte är möjligt men jag vill iaf göra mitt bästa. Sen kanske man ska sätta lite liv till världen med, men ja vette fan om det är en bra idé att förra mina gener vidare.
  • Vad gör jag med mitt liv? Det kan man verkligen undra. Jag tycker bara jag jobbar och jobbar och jobbar. Sen slöar jag känns det som och det känns inte bra! Jag måste fan sluta med det.
  • Vad är mina framtidsplaner? Jag SKA komma in på högskolan, jag ska plugga till ssk och sen vägrar jag jobba på långvården alt äldreboende (fan va tråkigt) ska jobba ett tag sen vill jag söka mig till läkare utan gränser alt röda korset. Sen ska jag plugga klart läsa det sista året till ambulanssjuksköterska. Sen ska man väl försöka hitta nån i livet som kan stå ut med en, men jag tror inte att det finns nån. Och det säger jag verkligen inte för ja vill att folk ska säga "men gumman, det är klart du hittar nån du med". Jag tror på seriöstaste allvar att jag kommer leva ensam, med ett-två barn och en katt så klart. Sen ska jag trappa ner, jobba på akuten några år först kanske och sen på någon vårdcentral skulle jag tro. Sen ska jag bli en riktig bullmormor (det kanske ja redan är fast utan barnbarn). Sen ska jag och Carro sitta på hemmet ihop och berätta våra livshistorier för att flickor som jobbar där. Vi ska bli två riktiga snusktanter typ som min mammas moster som bara drar snuskiga skämt.

Nu orkar ja inte skriva mer och om nån undrar varför jag blivit så djup hänvisar jag bara till han med dom vackra ögonen

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med lösgodis är verkligen ett mysterium...