torsdag 29 mars 2007

var gick det snett??

jag va ju så duktig!! men var gick det snett?? har fallit in i gammalt betende igen! Det är verkligen inte bra nu måste ja verkligen ta nya tag. Nu är det nog. Jag vette fan om jag klarar det känns som ja inte har nån som stöttar mig och rycker upp mig när ja går ner mig i mina gamla vanor igen. Saknar vissa personer hemskt mycket ibland. Häromdan upptäckte jag dessutom att det satt en cigarett mellan mina läppar igen.. jag förstår mig inte på mig själv ibland, men kräkas är skönt det går inte att förnecka det.. Låt bli, lisa!!!!! inget godis, ingen läsk, ingen fet mat, absolut inga cigg och rör på dig människa! Jag kommer ju dö ungmö (tänkte ja nästan säga, haha yeah right), ful och fet och olycklig. Jag måste verkligen säga att ja hatar mig själv! För att citera en mycket god vän "hur ska du någonsin låta någon kille älska dig om du inte kan älska dig själv, Lisa"

Om man ska tappa ett däck måste korsningen Sveavägen Kungsgatan vara det sämsta stället att göra det!! Gud så pinsamt men ganska kul att titta på!

Har beställt nya glasögon idag, jag visste att ja hade fel styrka i mina jag har nu men att det va så stor skillnad trodde jag inte, ena ögat vad det väldigt stor skillnad på. Så om ungefär en vecka får jag dom. Man fick två par för priset av ett. Dom ena är snyggare än dom andra, det är väldigt svårt tycker ja att hitta nått man kan leva med länge.

Har ett nytt skit snyggt linne. När ja och Sara titta på det i butiken säger Sara "Gud så sött, åh herregud när man säger att ett linne fullt med döskallar är sött det är då man vet att man umgås för mycket med dig, lisa"

Inga kommentarer: