torsdag 1 mars 2007

till nån......

.. vem fan tror du jag är???
vad tror du om mig egentligen??
Du verkar ha fått jävligt skev uppfattning om mig... Jag är ingen slampa som du kan messa när du är kåt så ska jag komma till dig.. glöm det!! "jag saknar dig, kan du inte sova hos mig i helgen?" Börja du sakna mig helt plötsligt eller? Eller glömde du bara höra av sig på några veckor. "jag som tror vi skulle kunna få nått bra ihop" va det va det dumaste ja hört.. du har inte haft tid att träffa mig på tre månader, men det skulle nog bli super bra vi ses var tredje månad, fyra gånger per år vi lär ju inte tröttna på varandra iaf. "det va mysigt det vi hade" jaså va det?? tror inte det va, ja va fan rädd för dig det va därför vi hade sex!! Tyckte du jag njöt eller?? Har en känsla av nu ikväll fick du inte hem den där snygga tjejen från krogen men då tänkte du att då kan jag ju messa lisa... "åh du är så skön i sängen!" jag vill inte ha komplimanger för hur ja är i sängen. jag vill höra att du tycker ja är söt eller snäll eller gullig eller vad som helst. Messar du mig bara för jag är bra i sängen enligt dig?? Du tror inte jag hinner träffa nån annan kille när du glömmer höra av dig en månad?? Seriöst du måste ju va helt blåst!!!