tisdag 13 mars 2007

våren är här....

det är helt jävla underbart!! me love... idag börja jag jobba åtta och innan ja va framme på jobbet va himlen klarblå och solen sken. Så härligt så.. Det är då man inte vill gå till jobbet o bara sitta ute i solen. Hoppas det blir lika fint imorn. Då blir det solstol, bok och termosmuggen med kaffe. Man kanske får lite färg.
För övrigt imorn ska ja damsuga och gå till växtmästaren och se om jag hittar nått skoj. Jag har nog hitta mig grej nu tror jag. Mitt intresse är växter. Sen imorn tänkte jag göra viltskavsgryta om nån vill ha så är alla välkomna tror det kommer bli mycket mat.
Och jag vill påpeka att ja inte va full när ja skrev mitt förra inlägg, bara jävligt nere. Nu är ja motsattsen, glad o lycklig.. finns bara en sak som skulle kunna göra allt bättre... den berörda vet vad...

Inga kommentarer: