fredag 23 mars 2007

mäster slampan...

usch jag känner mig faktiskt lite äcklig usch usch... vem trodde för ett år sen att ja skulle bli en sån slampa? inte jag iaf. För man känner sig iaf inte mindre ensam bara för man får lite sex. Det blir faktiskt värre om man har sex o sen rullar killen över till sig o somnar eller klär på sig och går o lagar mat etc.
Jag måste bara påpeka en sak den som säger att storleken inte har nån betydelse ljuger! Men det kanske är som med barn. Fula barn brukar ju va charmiga som killar som har små kanske har nått annat som gör det värt det iaf.
Har funderat på att sluta slampa runt med tydligen går inte det just nu det ger sig väl om ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh va jag känner igen mig själv i dig just nu!!!
Jag gjorde dealen att ajg inte skulle ha sex me nån som ajg inte va tillsammans me...varade i 1,5 år sen sket de sig men nu e jag snart uppe i 1 år igen!! asså grejen e ju de att man känner sig så misslyckad och inte alls älskad dan efter.... så sjukt!!! ta hand om dig tjejen! Kramar!!