torsdag 8 mars 2007

drömmar!!!

gud vad jag har drömt i natt och sovit oroligt!!
Jag drömde att ja låg i mig säng och så hoppa det in en tupp genom fönstret som hade ett ägg med sig, så la han ägget i min säng. Och jag for upp (jag tycker att fåglar av alla slag är mycket obehagliga), så kläckte ägget och kyckligen dog för ja hann inte ta hand om den. Och jag försökte få ut den där tuppen men jag va så sjukt rädd så jag sprang in i badrummet och fick tag i blomsprutan så försökte ja jaga ut den där jävla tuppen!! Sen vakna jag!!
Sen drömde jag en mycket trevligare dröm men det är inget jag talar högt om men mysigt va det...

3 kommentarer:

Carro the one and only sa...

haha den va bra

Anonym sa...

Haha jag skrattade högt från och med rad tre till och med inläggets slut. Moahaha.

Anonym sa...

Haha, gud vad jag älskar såna där drömmar!! =)