söndag 18 mars 2007

Schindler's list...

igår efter kalaset hade jag väldigt tråkigt så ja bestämde mig att se på film och det fick bli Schindler's list. Måste säga att även om filmen är bra så är den så onödigt lååååång. Den är 3 timmar och 7 minuter. Det är ju på slutet den är riktigt bra det är det som gör det värt dom första 2½ timmarna. Men när jag ser sånna här filmer tänker jag alltid; var har dom fått tag på skådespelarna? Ja men seriöst det är ju massor av folk som måste spela dom utmärglade judarna. Det kryllar ju inte om folk som väger 35 kilo nu förtiden, letar dom på behandlinghem för anorexia?

Jag skulle gå o träna idag men ja hade verkligen noll insperation och ork till det fick bli en mil på träningscykeln o lite situps sen fick jag nog. Måste messa Carolin så jag får sällskap imorn i gymmet. Nu ska jag laga koreansk mat.. gottigt värre..

Inga kommentarer: