lördag 17 mars 2007

Olivers födelsedag...

idag fyller lilla Oliver 9... han börjar bli så stor så... Han fick liggunderlag och sovsäck av mamma och Joel, när han öppnat paketet utbrister han "mamma, jag har fått en yogamatta!"

Vi har varit där och ätit lasagne (olivers favvo mat) och sen blev det chokladkaka med grädde o bär. Och eftersom ja gymmat idag fick jag, fast Annas dumma våg säger att ja gått upp, dumma!
Av mig fick Oliver ett besök på Tomtits, ev ska Bosse följa med. Men vi får se när det blir...

i bilen på väg hem:
Jag: har du sett welcome to Sweden?
Lillebror: Det börjar väl på fredag?
Jag: Nej det har gått två avsnitt.
Lillebror: Jaha går det på fredagar, aj fan det har ju redan varit den här veckan!
Jag: Ja, jo jag såg det igår.
Lillebror: IGÅR?!?!?!?! ja just det, det är lördag idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Min mamma fyller också år idag. Hurra för mamma och Oliver!