onsdag 7 mars 2007

Ängel....

det är jag som är kallsuparnas drottning. Stackars innvånare i bålsta, dom lär ju få gå i terapi i åratal efter det här. Jag (den strandade valen) har visat mig i bikini i simhallen. Jag tycker synd om dom andra men eftersom ja inte hade glasögon på mig såg jag ju inte vilka andra som va där så jag ska nog gömma mig för alla nu.
Mitt badsällskap va en korsning mellan en kanin och en groda, Minna med andra ord. Så fort hon doppat huvudet så gnussa hon med händerna i en minut typ som en kanin som tvättar sig och sen när hon simma då spratla hon med armar o ben allt hon kunde som en groda som just lärt sig simma ungefär. Herregud vad hon måste göra av med energi men framåt kom hon, måste säga att hon är jätte duktig.

Idag har vi haft en ny tjej på jobbet som ska bli vikarie hos oss. Hon gick brevid Eva som självklart visade runt och så vad dom runt och hälsa på alla. Jag stod i köket och höll på med nått så kommer dom tillbaka o så säger Eva "ja, just det, det här är våran ängel, hon är timis hon med. Lisa heter hon".
Tack Eva, vad du är snäll!! Titeln ängel kan ja stå ut med tihi.

Nu måste ja äta och se på vänner! Varför blir man så förbaskat hungrig när man badar för?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sweet. Jag har blivit presenterad som "världens snällaste" på jobbet. Sug på den du.

Anonym sa...

För övrigt, varför blev jag sjukt sugen på pommes frites av det här inlägget för?

Anonym sa...

varför får aldrig jag höra nåt sånt för?? eller jag brukar få höra att jag alltid kvittrar som en fågel.... men inte blivit presenterad så....tror jag i alla fall!