söndag 1 juli 2007

Bilder från helgen









Vi två...
ser lite vild ut...


Sara glad på studsmattan

jag på studsmattan
Sarisen på studsmattan
Jag och mina nya skor och tröja
ica i ullared

Sarisen och Lisisen utan för Gekås.. va fläskiga armar jag har
änder... ganska söta djur det där...

Jag i en kexbutik (hmm?) mamma har rosa tröja där bakom

Jag och mamma utanför Gekås i Ullared.. nu ska det shoppas...

Så här mycket handlade vi i Ullared

Lyxstugan =P

Stugan och jag när jag grillar


Sarisen med hennes nya neccesär
Det fanns ett begränsat djurliv vid stugan, änder och andungar...

Jag ser livsfarlig ut med en grillgaffel och nu ser ju alla att ja måste banta... herregud ja ser ut som en padda..

2 kommentarer:

Anonym sa...

va söt du är ja saknar dej jätte mycke nu när ja ser alla bilder ju =,(//carro

Anonym sa...

Pheeeew, du tog inte med de fulaste bilderna :P