tisdag 3 juli 2007

Kommentera mera...

skärpning nu vänner, kommentera annars får ni inte läsa...

jag håller på bli tokig jag spricker snart, inget ja kan skriva om här men vissa personer gör mig vansinig men jag är ju för snäll. Carro vet vad jag menar...

Jag ska försöka diska ikväll. försöka och försöka, det är väl bara att lyfta sitt feta arsle och göra det.

A-C hade en jätte bra idé, sluta äta och börja träna. så på våra lunchraster skulle vi träna effektivt i 20 minuter och inte äta. Så var va A-C klockan 11 idag då? det kan man undra. Jag hade stressat som bara den för att hinna till 11 men fick träna själv sen. Idag blev det kondition imorn blir det armar.

Jag hitta massa snyggt i Carolins garderob idag fan ja måste börja dejta för då ska ja låna hennes röda linne. Vem ska bli mitt offer?

Måste bara säga att ja trodde Alice Timader va odödlig "om man stoppar en tidning fram och en tidning bak i trosan så riskerar man inte att få urinvägsinfektion när man har tunna klänningar" haha man måste fan va över 90 för att säga en sån grej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry, känner att jag prioriterat bort hela bloggrejen ett tag måste jag säga. Ska skärpa mig! Vadå vadå vad är du irriterad på? Säg på msn! Och det verkar vara en micket dum idé att helt strunta i lunch?

Anonym sa...

äta måste man göra men nyttigt... sluta inte skriv älskar din blogga inlägg//carro