lördag 14 juli 2007

världens skitigaste grannar???

när ja städar är ja jätte orolig att ja ska störra mina grannar så ja försöker snabba mig i min lilla etta när ja dammsuger. Men jag har faktiskt aldrig hört nån av dom dammsuga, gör inte dom sånt?? bor dom i svinstior allihopa? Eller är det så att det faktiskt inte hörs igen...
usch vad ja e varm...

Jag blir (ja vet att det låter underligt) deprimerad av alla som säger hur söt o fin ja e. För då måste ja tillrättavissa dom o nästan ibland övertala dom "ne ja e jätte ful, hör nu på mig ful och tjock", värre är det om dom inte ger sig heller "ne men ja tycker du är fin".. "men va fan har du fel på ögonen ser du inte allt fläsk??" Se karlar dom är ju dumma..

Skulle behöva ha nått kallt att dricka..

Som sagt ja har städat idag, känner mig extremt duktig, det tog hela dan för ja e ganska slö. Får finfint besök imorn; min fader och hans fru kommer dom ska få negerbollar och saft/kaffe. Sen ev får ja ännu finare besök: Linda och Köster skulle ev kika in på lite fika även dom får negerbollar. Det är inte helt säkert att linda och köster kommer men det vore bra skoj..

Ne nu måste ja hämta kall cola..

Funderar på om man ska köpa en back med dricka så kan man ha några i kylen jämt.. stora flaskor går ju inte in. Ja gör av med så mycket is just nu.. "ja måste ha loka päron med iiiiiiiis" (mina arbetskamrater fattar det där)

Igår va det fredag den trettonde. O det va en riktigt otursdag. Jag bråka med mormor som bara den, sen ringde ja mina älskade bästa vän o hon berätta hemskheter som hade hänt henne o sen brände ja mig på handen, sen orka ja inte mer, då satte ja mig ner o grät en halvtimme. Gunnar fattar ju inte att trösta heller. Vi hade en katt som hette Tusse som kom när man va ledsen o gosa.. men inte gunnar inte.. nej då... men han är ganska söt ändå:

"mamma, ska vi ut och resa???"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som om inte du bor i en svinstia! Moahaha! :P

Och kan vi inte bara sluta säga negerbollar, det finns så många andra ord att använda. Chokladbollar tex!

Det var nåt mer..öh just det! Istället för att köpa dricka och greja och fixa plats i kylskåpet - drick kranvatten :D

Anonym sa...

viktigpetter...

Anonym sa...

du är bra söt du när du skriver så där