söndag 8 juli 2007

En riktig microvågsugn...

jag har fått en kombinerad micron och ugn. Helt enkelt en microvågsugn, så nu kan ja baka o göra gratänger osv.. wiiie.. ska undersöka den imorn. Men det är stor som ja vet inte vad, vet inte riktigt var ja ska ställa den.

Ska förklara mitt förra blogginlägg och svara på alla frågor kring detta. En rad är som en schemarad, ett fast vikariat alltså. Sara, nöjd?
Tecknen till min nya tatuering är (inte den imorn parentes det är bara ursprungstecknet, den brevid är det förenklade:
och sedan någon av dessa :




Här kommer en förklaring:
Ni får berätta vilken ni tycker är snyggast... Carro, nöjd??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nöjd.

Anonym sa...

den till höger, men va betyder de? ja är nöjd ///carro

Anonym sa...

Haha, jag tyckte inte den till höger :P Nummer två tycker jag tror jag...det beror på var den ska sitta.