tisdag 10 juli 2007

drömprinsen....

just nu känns det som en massa muppar raggar på mig på msn.... ja blir lite less... har man rätt o va petig om man är knäpp, ful o konstig? ja skiter i vilket för det är jag.
Viktiga egenskaper hos en man (ja man, ja vill inte ha en pojke):
  • Han ska veta vad han vill och var han är på väg i livet. Är lite trött "tar dagen som den kommer"-killar. Självklart ska dom inte ha allt planerat in i minsta detalj. Men att ändå ha tydliga mål är viktigt.
  • Att han är flummig och gillar att hitta på saker spontant. Jag älskar överaskningar så han får gärna älska att överaska, haha...
  • Han ska ta hand om sitt utseende och va snyggt klädd även till vardags. Tycker det är en självklarhet att man har hela rena kläder. Men det verkar inte va det för alla.
  • Han ska va smart. Tror ja skulle ha svårt att va tillsammans med en typ bilmekaniker (gud så fördomsfullt), men ja föredrar nog nån med ett akademiskt yrke.
  • Vill inte ha en spinkig kille, hellre för mycket att krama än för lite..
  • Tror inte ja skulle klara av ett träningsfreak som lever på havregrynsgröt o morötter. Han måste gilla mat som jag...
  • Han måste älska Gunnar!!!

Känner ni nån kille som är så här kan ni skicka han hem till mig!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir fan glad in i själen! Bra Lisa, det är såna killar du ska leta efter, inte såna där assholes du snackar med nu. Men en sak jag tänkt på, jag håller med om det där med mål i livet och akademiskt yrke och så...men vafan, det har ju inte ens jag! Tydliga mål och akademiskt yrke, kan man kräva det av nån annan då?

Anonym sa...

tydliga mål tycker jag är viktigt men är han väldigt driven inom typ bilmekaniker-yrket så kan han duga också... det är viktigt för mig att killen är allmännbildad och det kan man nog vara vilket yrke man än har.. om du förstår vad jag menar. men på den där första punkten satte du verkligen huvet på spiken :D

Anonym sa...

Ja de gör ja johan hihi//carro