onsdag 18 juli 2007

En lista ja snott av Sarisen

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att ja hitta en kille som verkar underbar...
Vad gjorde du kl 08 imorse? jag tror ja duscha en tant, ja va iaf på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan? hmm duscha
Det sista du sa högt? "kom gubben" till Gunnar
Vad har du druckit idag? fläderblomsaft, kaffe, loka, läsk, vatten, det va nog allt
Vad var det senaste du åt? chokladglass
Vad var det senaste du köpte? korv... ska äta det imorn
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit..
Vad är det för väder hos dig nu? Det blåser som bara den... men det va skönt när ja va ute vid nio iaf.. ja gillar blåst
Godaste glassmaken? hallonsorbet och lakrits... mums
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror inte ens på kärlek..
Sover du tungt? det är väl lite olika..
Drömmer du mardrömmar? ibland, länge sen nu... men i december va det mycket av naturliga skäl..
Trivs du med ditt jobb? Det beror hemskt mycket på vem man jobbar med. Ibland älskar ja det och ibland hatar ja det... Och självklart blir man less på det..
Favoritklädsel? klänning tror ja.. egentligen pyjamas.. ;P
Favoritlåt just nu? LoveStoned med Justin...
Vad ser du om du tittar till höger? min mobil ligger där..
Vad gör dig glad just nu? just nu ingenting..
Vad ska du göra härnäst? prata lite med Sarisen på msn och hämta en loka..
Höger eller vänsterhänt? Högerhandad (som Minna skulle sagt)
Humör just nu? neutral...
Favoritgodis? Winegum, choklad, lakrits, hmm egentligen det mesta.. men inte russin i choklad det är mycket dumt..
Kläder just nu? trosor och linne
Sommarplaner? Arbeta och åka till Möja med Sarisen, sen ska ja till fucking värmland i september, men då är sommaren ju slut..
Hur många kuddar sover du med? sju så klart... =P
Spelar du något instrument? Blockflöjt och piano, sen är ja en jävel på att sjunga.
Morgon eller nattmänniska? jag säger till mig själv varje morgon "Lisa, du måste börja jobba mer natt, så här kan vi inte ha det!!"
Vad är viktigast för dig? Vännerna och familjen..
Är du kittlig? Jag svär ja slår till den dumjäveln som kittlar mig.. Jag får andnöd och panikattack.
Snarkar du? när ja va liten gjorde ja det iaf..
Stjärntecken? skorpion..
Äckligaste insekten? vårtbitare... usch..
Stökigt el välstädat? ja är ju vidakänd för ja älskar att städa.. hmm varför dammsuger ingen här när det behövs.. fan..
Längtar du mest efter nu? lönen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öh! Russin i choklad is the shit!

..Carl-Astrid sa...

igår på frasiser så måste roz ha choklad så fanns det bara russin i choklad så hon sög bort all choklad o sen spotta ut russinen.. det är det klokaste man kan göra, så kan man äta russinen vid ett annat tillfälle, (gud vilken ointressant utläggning om detta)