fredag 20 juli 2007

Lisa kan

idag tyckte jag att ja va värd kebab, nu är parkeringen där lite muppgi mest för dom byggt en rondell där, så det är massa grushögar där man ska parkera så man får ställa sig lite hur som. Jag går in o köper kebaben, så när ja ska åka står det 4 stycken STORA motorcyklar bakom mig och brevid står deras ägare, 4 stycken "jag älskar min motorcykel mer än min fru"-gubbar i 50 årsålder. Jag ska tilläga att ja suger på att backa och jag har dessutom ingen bakruta just nu utan plast där så man ser inget bakåt, ja måste backa runt en husknut, med minimal marginal till motorcyklarna och allt detta med publik. Men men ja tänkte det är bara att bita i det sura äpplet och göra det. Så ja startar min bil och bara det fångar ju uppmärksamhet eftersom den låter så. Så lägger ja i backen och jag bakar långsamt men ändå helt säkert... Och det går skit bra. När jag väl kommit runt så tänker min bil jävlas lite, min växellåda tänker"ja men nu gick det ju så bra så nu kan ja jävlas lite" så ja får inte i nån växel, men det löste sig det med o ja glider iväg därifrån, jävligt nöjd med mig själv...

1 kommentar:

Anonym sa...

"Jag älskar min motorcykel mer än min fru-gubbar" HAHA!