söndag 8 juli 2007

Veckan som gått

Veckans godaste: Kinamaten igår, att Carolin bjöd på den gjorde det inte sämre.. men sevicen va under all kritik
Veckans plan: Ska laga bilen, eh hmm nån gång..
Veckans babe: Per Morberg, ja vet att han är gammal..
Veckans film: Iaf inte rika vänner, Sandor/slash/Ida får det bli
Veckans låt: "upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp........"
Veckans klipp: osten på lidl, 12 kr
Veckans jobbigaste: att jobba helg..
Veckans citat: "det här är inte fisk, är så mört så ja tror det är kött"
Veckans jag vill köpa: en prickigklänning från Gina Tricot
Veckans smartaste: iaf inte I på mitt jobb... haha helskön människa.
Veckans färgklick: mina gula skor
Veckans sug: gorgonzola..
Veckans present: en riktig microvågsugn..fått av M
Veckans roligaste: I på mitt jobb
Veckans sötaste: alla mina tanter på jobbet
Veckans fråga #1: Om man inte har någon fungerande hastighetsmätare borde man ju inte kunna bli fast för fortkörning, eller har jag fel?
Veckans fråga #2: När ska det sluta regna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle inte lägga pengar på att laga den bilen...

Svar på fråga 1: Ärudum i huvä flicka lilla?

Svar på fråga 2: Snaaart hoppas jag!

Anonym sa...

Håller med sara på alla punkter =)//carro