söndag 22 juli 2007

En söndag

igår va ja hos mamma och joel på ingarö, vi grilla och åt massa gott.

Mamma: jag har läst i tidningen att när man ska grilla kan man elda allt utom kottar
Lisa: varför just kottar?
Mamma: dom innehåller väl kanske nått hälsofarligt
Lisa: jag vet inte hur ni tänker men ja är övertygad om att det finns saker som är mer farligt att elda än just kottar.

Idag va ja så rastlös att ja messade A-C och frågade om vi skulle träna, jag fick svar tre timmar senare, att hon blev andfådd av bara tanken.. haha hon är ju charmig..

Så jag gick ut i skogen istället, skit rädd för ormar hoppade till varje gång ja såg en pinne. Två slutsatser drog ja av detta: jag måste skaffa mig ordentliga skor som man kan gå i, typ gympaskor och hur mycket ja än försöker kommer ja aldrig bli en utomhusmänniska. Blev uttråkad av att mamma bara berättade att dom ska vandra tre veckor i fjällen.

Inga kommentarer: