söndag 5 april 2009

bilder..

Har haft mobilen fylld med bloggbilder som jag inte delat med mig av, men nu kommer dom... Städade i mina handväskor, hällde ut allt på golvet och detta var vad jag fann utan värde:
Massor av värktabletter, (jag äter inte särskilt mycket men jag har alltid med mig)
1 röd lite leksaksbil (present från lillebror)
en hel del tamponger
1 liten ängel
1 ask med äppelcidervinägerkapslar
1 påsklämma
1 tändare
1 miniklädrulle
2 förpackningar näsdukar
1 par solglasögon
2 läppglans
1 läppstift (det har jag letat efter)
3 hårsnoddar
1 hårspänne
10,50 kr
5 pennor
1 cykelpump (?!?)
1 almenacka
1 ask läkerol
sen var det självklart en himla massa skräp
Mozzarella, Olivers ödla. Vi ska skaffa en egen sån
Minna ser inte helt avslappnad ut när hon håller i ödlan..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom där bilderna får du gärna ta bort...

Shit går du runt med sådär mycket skit i handväskan varje dag?? Jag rensar min varje kväll...inte för att det kommer som nån överaskning för dig men ändå...:P

..Carl-Astrid sa...

nej. inte i en handväska, det där va typ tio olika väskor..