torsdag 30 april 2009

aj aj aj...

tog bort den andra visdomstanden igår.. första gången tyckte jag var hemskt. Men nu vet jag att förra gången var ingenting. Den här gången fick dom gå ner i käkbenet och skära. När tandläkaren började sätta på sig operationskläder och sterilisera saker då förstod jag att det här va allvar. Dom använde inte ens vanligt vatten från kran utan steriltvatten. Det blev en blodig historia. Fyra stygn fick jag också.

Nu har jag ont mest hela tiden, men särskilt när alvedonen lämnar kroppen. Vaknade halv sex imorse av att det pulserade i hela kinden och att det gjorde sjukt ont. Sen låg jag vaken tills jag började känna effekten av värktabletterna komma.

Vi hade ju tänkt grilla flintastek idag men jag tror det blir inställt, man kanske ska grilla fiskspett. Nej nu är jag hungrig nu ska jag dricka frukost...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ajajaj...plötsligt känns det väldigt obra att jag har en visdomstand påväg...kan man trycka tillbaka den?