fredag 24 april 2009

shopping...

åh på tisdag kommer Carro och Elvira hit, då blir det shopping. Sitter och funderar på vad jag ska köpa. Har hittat ett par snygga jeans på lindex som jag vill ha, sen vill jag ha ett par mörka jeans leggings från kappahl, så vill jag ha några snygga vardagstunikor att ha till mina leggings, så skulle jag vilja ha ett par tygskor, och så vill jag ha nått fint att ha på mig om jag och jimmy ska ut och äta snart.

Sen skulle jag behöva köpa några bra byxor att ha när jag jobbar natt. Men mycket bra fickor och som dessutom är bekväma att ha på sig. Blir väl några joggingbyxor tänker jag. Nu längtar jag till tisdag!!!

Nej nu ska jag ta mig lunch

2 kommentarer:

Jimmy sa...

de var värst va du ska shoppa hehe,så mycke har du no aldrig shoppat sen du flytta hitt,på en & samma gång...

..Carl-Astrid sa...

sen vet man aldrig om det blir så mycket... det återstår att se..