måndag 20 april 2009

uttråkad...

herregud vad jag är uttråkad, det är nått hemskt om det. Ska det vara så här att vara ledig en dag. Jag vet inte alls vad jag ska göra, vet inte vad jag vill göra heller. Men jag får väl ta och gå till banken iaf. Vad ska man äta till lunch då? Det vet jag inte heller. Träningsvärk i vänster vad har jag också. Kanske ska ta och tjuvträna lite på vårt nya tvspel vi köpte igår hehe. Fast jag lessnar nog rätt fort på att sitta där ensam också. Har folk det så här som bor ensama, va tragiskt egentligen. Dammsuga kan man ju kanske göra men hur kul är det och det går ganska fort. Så har man iaf ingenting att göra om 10 minuter. Jag får helt enkelt titta lite i pyssellådan om jag kommer på nått skoj att fixa med. Kanske plocka om i skåpen i köket, eller gå ut och gå en vända men jag har ju både skoskav och träningsvärk. Ne men jag ska byta om nu och gå till banken iaf, se om jag blir nå vettigare på det. Adjö!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Har folk det så här som bor ensama" - har fröken glömt att hon också bodde ensam för sisådär ett år sen? Jäkla sambosnobb ;)

Jimmy sa...

finns alltid nått hemma att göra,de är bara fantasin som sätter sina grenser hehe