onsdag 1 april 2009

jag viker mig aldrig i en disskution det ska ni veta...

jag har tvättid, sjukt trist men hade massor av tvätt, inte lite massor utan massor av massor. Men pulvret innan hämta inte sin tvätt i tid och lämna tillbaka nyckeln, jag blev sjukt irriterad var upp och plingade på två gången, men nej det var ingen hemma. "Ska det var så jävla svårt att hålla en tid jävel!", dessutom hade den jäveln bokat tre tider i rad. Så får man inte göra, regler finns för att följas. Tillsist satte jag en postitlapp på nyckelskåpet att han kan faktiskt komma till mig med nyckeln. Fyrtiofem minuter senare plingar det på dörren, utanför står en kille i 30års åldern som tittar på mig med sina hundvalpsögon.."fööörlååååt, jag glömde tiden. Jag var och tränade!" "äh det är lungt!" svarar jag snabbt. Där hade jag byggt upp så fruktansvärt mycket iritation och ett par hundvalpsögon får mig att vända tvärt på en femöring. Less jag blir på mig själv ibland..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Vem kan klandra dig? Alla skulle reagerat likadant...

Jonna sa...

hahaha! du, är han snygg? så skicka han hem till mej nästa gång problemet uoppstår;D

hihi sa...

det heter diskussion=) Bra om du kan lära dig och stava nu när du är vuxen=)