tisdag 12 maj 2009

fuck you....

Idag när jag va på väg hem från skolan så peka en motorcykelkille fuck you åt mig, kanske med all rätt eftersom jag preja han, men va fan jag såg han ju inte. Dom kommer ju så satans fort. Jag tyckte bara det där fingret kändes så töntigt. Är inte "fuck you" så väldigt 90-tal? Det är mer ett skämt. Min svärmor är nog den som visar det fingret oftast i hela skoghall, men hon gör ju det på skoj om man jävlas med henne. Sen kan ju jag och Jimmy göra mot varandra när vi retas, men det är ju mer "hoppa upp på den här och snurra ska du se hur kul det är sen..."
För övrigt kan ni ta er en vända in på bloggtipsaren, där kan man hitta lite nya spännande bloggar...

3 kommentarer:

emma sa...

I samarbete med Cocoo.se - Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband! För att vara med behöver du göra ett inlägg i din blogg om att du är med i min tävling och sen skriver du en kommentar i min blogg och och motivera varför just du borde vinna det!

(glöm inte att skriva din mail så jag kan kontakta dig sen)

En lycklig vinnare utses om två veckor och prsenteras här på min blogg!

Lycka till! :)

Nina/skåne sa...

Jag tror också att kissie (läste hennes blogg för första gången idag) har låg självkänsla.

lina sa...

90 tal vet ja inte om ja kan påstå att de är,det gäller & se upp i trafiken nu när sommarn kommer för då äre många mä motorcykel som är ute & åker...