torsdag 7 maj 2009

Snyggve...

Sängramen har inte kommit än, då kommer den väl under dagen. Tänkte ringa svärmor så kan hon hjälpa mig sätta ihop den. Kvinnor kan!

Igår mådde inte jag toppen, jag låg mest hemma och tyckte synd om mig själv, och då är man kanske inte så super piffig. Men sen efter middagen skulle jag gå och träffa hon jag är kontaktperson, jag hade ju lovat så det var bara att massa sig bort.

Hade gråa mjukisbyxor som sluta vid knäna, orakade ben, youghurtfläck på byxorna, fleectröja, ruffsigt hår i en toffs med ganska mycket hår som smitit ur toffsen som stod som gloria runt huvudet och så petade jag inte i några linser igår heller eftersom man inte ska det när man är förkyld. Där kommer man gående när man är som snyggast, är det inte självklart, som skrivit i sten att man ska träffa någon?

Jo då jag hann inte komma långt innan Jimmys tjejkompis J (som alltid är snygg, även i mysbyxor) kommer gående med en kompis. Första jag nästan sa "jag har legat hemma och varit sjuk idag!!" bara som ett snabbt försvar för hur jag såg ut.

Men jag kanske har lärt mig nått av det här, att man ska alltid vara redo på att träffa nån, man ska alltid åtminstonde byta till rena byxor innan man går ut...

13 kommentarer:

Sandra sa...

Tack så mkt!
är som sagt inte min häst i det inlägget , utan hingsten som fölet jag ev ska köpa är efter :P

Linda sa...

Sv. Ja visst var de. Inte så farligt dyra heller.

fanny&vanessa sa...

Sv: JAAAA vist gör det man blir så himmla sugen:D

kraam

Josie sa...

Tack så mycket (:

Anonym sa...

Hur går det med nyårslöftet förresten?


;)

..Carl-Astrid sa...

vem är kvinnlig när dom är sjuka då?

Anonym sa...

Åh ALLA! Jag brukar alltid lägga kajal och böja ögonfransarna när jag är sjuk!

...not

FRIDA HJÄRTA KEVIN sa...

sv; Okej :)
Allt bra?

Madeleine sa...

Sv:
Har faktiskt ringt till skatteverket och dom kan visst göra undantag :) Dom sa att det inte är säkert att jag behöver få böter... Det gäller att ha tur :)

Elin sa...

äckligt? isåfall måste du hata mat. det är bara nypotatis, fisk och remoladsås :O

evelina sa...

sv; Aa jo sant. men hur ska liksom säga, känns weard
typ du går det här någonstans

malin - i'm nobody! sa...

ja det är däremot rätt jobbigt att vara slö när man är aktiv för det mesta.

Sarah sa...

Jodu, kan lova dig att det kliar i fingrarna efter saker att göra..men snart ska jag ju på massa festivaler så då blir det fullt upp :)

Jag tycker du är asskön som gick ut så! Brukar jag med göra! :)