tisdag 12 maj 2009

my babybrother....

igår prata jag med lillebror, jag gör det alldeles för sällan, vet egentligen inte varför. Men han ringer ju inte och då blir det inte att man ringer själv. Egentligen hade jag inte en plan på att prata med lillebror heller utan det var mamma jag skulle ha tag på men hon var inte hemma. Så blev det att jag och broder prata en kvart. Om dit och dat och äcklig grönsakslasagne (jag har också bott hemma så jag vet hur äcklig den är)

jag: men vi åt kycklinglasagne idag till middag det var gott!
Lillebror: ja det låter gott, men hur gör man då....................... har man ketchup till det?

jag trodde verkligen att han skulle fråga hur man gör lasagnen när man har kyckling istället för köttfärs, men han brydde sig bara om ketchupen. Jag skratta hela kvällen åt han...

1 kommentar:

Bloggtipsaren - tipsar om bloggar sa...

Absolut! För att bli tipsad behöver du länka mig i något inlägg, på så sätt får både du och jag nya läsare.

När du gjort det så skriver du till mig om ditt namn,ålder,boende och vad bloggen handlar om.