torsdag 14 maj 2009

muffins..

Jag blev lite sugen på att baka nått fint, är så inspirerad av denna blogg. Tänkte Jimmy kan ta med muffinsarna till skolan imorn och bjuda på till kaffet. Så här blev det iaf.. Sen hade jag på frosting med creme cheese och lime i så den är lite syrlig. Man kan ju självklart färga den om man vill variera sig.
Så dekorera jag med strössel, man kan dekorera med vad man vill. Tove hade gjort små rosor av marsipan på varje muffins men riktigt så ambitiös är jag inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Tänkte Jimmy kan ta med muffinsarna till skolan imorn och bjuda på till kaffet"

hahaha vad söööööt! gick han med på det? :P

vad fluffiga och fina dina muffins blev, så blir aldrig mina!

..Carl-Astrid sa...

ne han gick inte med på det... nu ligger dom i frysen. :(

världens godaste smet var det dessutom..