fredag 7 maj 2010

2010 ett mycket spännande år!!!

2010 är ett mycket spännande år! Inte nog för det är riksdagsval (kan inte bara vara jag som är less på det redan nu!) det är även prinssesbröllop. Det är typ det roligaste som hänt på väldigt länge. Jag ser fram emot det av två starka anledningar.

  1. Få läsa och se bröllopskläningen och bilder på gästerna samt veta vad det blir för bröllopsmeny. Jag är så nyfiken, känns som svensk damtidnings försäljning kommer att fördubblas.
  2. Sara och Jag ska leka den helgen! Vi ska göra vår egna bröllopsmeny och tårta. Jag slår vad om att det kommer vara fantastisk väder hela helgen.. Jag längtar såååå, till ett försommar vackert Stockholm, prinsessbröllop, Sara, massor av mat och alla Malmros filmer!

Det är fem år sen jag tog studenten. Det ska firas den 22 maj på Hellefors Herrgård. Vilket ska bli super skoj!

2010 kommer vara det året jag tar min undersköterskeexamen (jag vågar lova det!)

År 2000 så träffa jag en av ovan nämnda personer. Inte prinsessan då alltså. En dag i slutet av maj så bestämde fröken Gun att Sara och A skulle visa mig runt på skolan och ta hand om mig. Detta var starten för mycket svullande (haha). Det är alltså så att vi blev vänner för 10 år sen men det är inte så att vi varit vänner i 10 år, men jag orkar inte reda ut det där närmare nu..

Gå in och titta på det här blogginlägget som jag la upp 14 september 2007, det heter till Sara





Varför hittar jag bara flummbilder från Möja! Tur jag får chansen att ta några nya snart

Inga kommentarer: