fredag 21 maj 2010

alltså den där Anna alltså

Igår såg jag sista delen av Anna Anka söker assistent. Det är några saker som jag funderat på, som jag vill dela med mig av.
  • Jag hade valt Linnea. Jag tyckte så mycket om henne på nått vis. Det verkade verkligen inte finnas nått ont i henne och så va så otroligt söt.
  • Anna Anka säger "antingen väljer man status och pengar eller så väljer man kärlek, jag valde status och pengar" , då kan man ju alltså dra slutsattsen att hon har varit gift med paul anka för pengar och status. Är inte det en slags prostitution? Man blir prostituerad för sina egna krav och mål. Jag tycker verkligen att det är sjukt. Dessutom är det nog massor av människor som fått båda två livet.
  • Magnus reaktion när han blev avskedad var det bästa av allt. "så länge jag får flyga första klass hem så spelar det andra ingen roll", klart det gjorde. Hans stolthet blev helt knäckt.

Kommer nog sakna det här programmet lite...

Inga kommentarer: