torsdag 20 maj 2010

energi tack....

igår städa jag sovrummet riktigt ordentligt, jag flytta på nästan alla möbler och torka bakom, putsa fönstret osv. Försökte möblera om men det gick inte, så jag fick ställa tillbaka allt igen. (när jag skrev nästan allt, så flytta jag inte på jimmys skrivbord och datorn, det finns gränser! Det får han städa själv)

Nu vore det ju det mest logiska att fortsätta ta köket, vardagsrummet och badrummet. Hallen skiter jag i för den ska snart (hoppas jag) rivas ut. Men jag orkar inte, jag måset få ryck för att kunna göra sånna saker. Tror köket är i störst behov, särskilt fönstret. Men bara tanken på att flytta ut allt ur köksskåp, torka och ställa tillbaka låter så sjukt jobbigt just nu.

Sen måste jag gå till vinden och hämta elgrillen, sen borde jag plugga och så måste jag betala räkningar.. Men just nu känner jag för att sätta på kaffe och se på anna anka från igår..

Inga kommentarer: