onsdag 19 maj 2010

mitt sluta titta på tv-projekt

Igår va en helst strålande dag i mitt projekt. Vi satt ingenting framför TV i vardagsrummet och dega. Efter maten var vi ner och fiska (ingen aning om hur länge för vi vet inte när vi gick dit), sen satt vi på balkongen och jag fick storstryk i schack. Nån gång efter nio la vi oss och titta en stund på webtv. Sen såg faktiskt jag på tv, såg på 2½ män. Jag får ju inte läsa i sängen för Jimmy eftersom han inte vill ha några lampor på alls, men jag tror jag ska försöka vänja honom. Böcker är bättre än tv.

Vi prata om det igår, hur många gånger har vi inte titta på det som är minst dåligt. Det är verkligen hemskt när man tänker på det...

4 kommentarer:

A. sa...

Svar: Ja. :)

Sara sa...

Vad mysigt det låter att gå ner och fiska på kvällskvisten! :) Fick ni nå napp ällä?

Amanda sa...

det där med fisket är ju verkligen hur mysigt som helst. ibland kan jag känna att jag alltid har på musik eller alltid pratar i telefon när jag är ute i skogen så jag har glömt hur tysnad låter. hur skogen och vågorna låter. och det är ju hemskt tragiskt!

..Carl-Astrid sa...

tyvärr har vi inte kommit iväg till nått avskilt ställe än, vi står vid älven här. Då hör man bilar och fotbollsträningar..

tystnad är ibland det bästa som finns